Thursday, July 08, 2010

Ferzan Ozpetek, Serseri Mayinlar ve Nina Zilli


Bugun tanistigim bir Italyan'in da en sevdigi yonetmenmis Ferzan Ozpetek.

Izledin mi diye sordu bana Serseri Mayinlar'i(Mine Vaganti). Utanarak yok izleyemedim dedim. Ama ardindan kendimi eve atip ve internetten filmi bulup, bir solukta izledim.

Film cok hos. Bir Italyan ailesinin erkekleri gay cikinca o ailede ne olur diye merak ediyorsaniz mutlaka izlemelisiniz. Escinsellik filmde gayet girgir bir sekilde islense de gercek hayatta boyle bir durum karsinda o ailede cinayet cikabilecegini biliyorum. Nitekim escinsellik ayni Turkiye'de oldugu gibi Italya'da da bir tabu.

Serseri Mayinlar, insani dinlendirip ayni zamanda eglendiriyor. Hele soundtracktinda Nina Zilli'nin 50 Mila adli bir sarkisi varki..."Ben bu yaza Lecce'ye giderim arkadas..." dedirtiyor insana. Mutlaka izleyin ve kacirmayin derim!

Soundtrack klibi icinde buraya tiklayiniz.



No comments: