Friday, November 19, 2010

Kalbim bu iki parcada kaldi...

90-60-90 bir arkadasimda gormustum... Siyah, stretch, simsiki, bogazli, incecik ve ipeksi bir triko altina kustuyunden yapilmis simsiyah bir etek giymisti...Altina siyah corap ve klasik model CL'leri ile ben dahil partideki tum kizlardan 100 uzerinden 100 almisti...Zaten her kosulda cok alimli, minyon, her giydigini yakistiran biriydi.

Olsem boyle bir model giyemem...Tarzima,vucut yapima ve karakterime uymayan bir stil...

Ama bu durum yinede, Mango'da gordugum etek uclari tuylerden yapilmis elbiseyi denememe engel olmadi tabi :)))




"O sirik gibi boyunla susam sokagindaki minik kusa dondun" dedi, cok yakin bir turk arkadasim...

Elbiseyi, etekteki tuy detayini cok sevdim ama gercekci olmam, trendlere kendimi kaptirmaman, basenlerimi daha da buyuk gostermemem lazim :))) Aldigim gibi askisina asip yerine biraktim.

Aklimin kaldigi ve almadigim ikinci parca ise Vivienne Westwood'un Boudair adli parfumu...Bunu da deneyip oldugu gibi yerine biraktim:((( Zira evdeki parfum sayisi kucuk capli bir parfumeri ile yarisacak vaziyette. En icler acisi nokta ise, kimi parfumlerimin rengi degismeye baslamis...Iclerinde 2-3 senelik olanlar var. Tende biraktiklari etki, test ettigim kadariyla hala ayni fakat cok cabuk tuketilmesi lazim...Birseyi bitirmeden atinca benim cok canim aciyor ve uzuluyorum. Kendime 1 sene hic parfum almayacagima soz verdim... Bakalim gorucez :)



No comments: