Sunday, April 24, 2011

Kate ile William hakkinda yazmayani dovuyorlarmis :))



Malum, kraliyet ailesinin dugun telasi, son 6 aydir hepimizi germis durumda. Son gunlerde Kate ile William hakkinda yazmayani ise resmen dovuyorlarmis :D Kate asagi, William yukari, bir telas ki anlam vermem imkansiz, sanki amcamizin kizini gelin ediyoruz (Bu sitemim Turk Medyasi icin, Ingilizlerin hakli telasini anliyorum-yanlis anlasilma olmasin lutfen).

Gazetelerimizde dugun hakkinda, kim davet edildi, kim edilmedi, Kate'in gelinligi, yuzugu, alisverisiydi derken, bir baktim tum bunlari okurken, ben bir yorumda bulunmamisim.

Iki laf etmem, haklarinda birsey soylemem sart oldu.

29 Nisan'da seromoniyi canli izleyebilecegimiz "The Royal Channel" adinda bir Youtube kanali acmislar. Artik yoldaydim, ofiste TV yoktu vs. gibi yorumlar duyacagimizi sanmiyorum, Tv'den izleyemeyen pasa pasa telefonundan, ipadinden, bilgisayarindan youtube'un yolunu tutsun :))

Birde youtube gelin ve damat icin bir guzellik daha yapmis. Dediklerine gore youtube'a bir tebrik videosu cekerek upload edebiliyormusuz :)) Bunu da burdan duyurmayi, yaratici turk gencligine bir borc bilirim:) Telgraf yollamayi dusunuyordum(!) ama artik bir video cekmek farz oldu ;)

No comments: