Saturday, November 26, 2011

Gunun resmi...

Orumcek postumdaki yorumlardan gaza gelerek ve simararak 2009 yazinda Brač'ta cektigim fotografi yayinliyorum. Kaldigim evin balkonunda tesaduf eseri cekmistim. Kanatlarini cok hizli cirpan, cicege olan mesafesini, muthis bir sekilde ayarlayan bu bocegin dilini uzatip cicekten birseyler toplamasi ne kadar muazzam bir olay. Cok sevdigim fotograflarimdan/zamanlardan biridir.





Burasi git gide hayvan bloguna donusuyor farkindayim:))) Hele su aralar her gece "Acaba bir kedi mi alsam, kopekte guzel gider, yok ya olmadi bir kus birde akvaryum alayim. Tavsanda sevimlidir ama..." modundayim. Evcil hayvanin, ilgi ve alaka istedigini de gayet iyi bilen bir insanim. Aksamlari sadece gonlum olsun ve 1 saat oynayayim diye, hayvancagizi eve tum gun kilitlemenin hicbir manasi yok. Simdilik fotograflarla, videolarla idare edecek gibi gorunuyorum :( Icine zaman zaman girdigim evcil hayvan krizimden sizde nasibinizi alacaksiniz :D :D


2 comments:

themonk said...

Süper fotograf! Merak ettim araştırdım: Bu bir sphingidae(hawk moth) imiş.

Kız kıza toplandık said...

Cok tesekkurler Onur! Bu hafta iki tane daha cok guzel hayvan postu hazirliycam. Bakalim onlari da begenecek misin?

Bu kadar iyi tur tahmini, yapman karsisinda ise hayretimi gizleyemiyorum :)) Ilgi alaninin deniz ve ruzgarlar oldugunu saniyordum ;))