Monday, August 20, 2012

Utanc




Bunlari buraya utanayim diye yaziyorum. Son bir senedir nasil bilincsizce besleniyorum sonra da nasil kilo aldim diye aglasiyorum sizde gorun istedim. Bakalim bugun ne tuketmisim:

1. 07:00 bir bardak Almased shake
2. 09:00 yagsiz sutle yapilmis kahve
3. 12:00 sandvich (Minik bir ciabatta icinde kurutulmus domates-feslegen-mozzarella)
4.  12:10 Snickers dondurma
5. 12:10 sutsuz kahve
6.  17:00 4-5 adet macadamia findigi
7. 17:30 Magnum Temptation Mini
8. 19:00 3 tane Reese's peanut butter cups (Eve girdigi gune lanet olsun)
9. 19:30 Sebze yemegi (Neresinden donsem kardir diye sifir yagla yapilmis)
10. Spor yok (Alkis!!!)
11. Toplasan 1 lt kadar su ya icmisimdir ya icmemisimdir. (Bravo!)


2-7 arasindaki herseyi isyerinde tuketiyorum. Sahsi gorusum 4 ve 8 arasindaki seyleri tuketmemeyi basarirsam, 10 ve 11 uzerinde de calisirsam kilo verme olayinda epey yol katedebilirim gibime geliyor. Daha once yaptim, simdi de istersem yapabilirim! (ver coskuyu!!!)

Ama kahretsin... Oyle bir ekiple calisiyorum ki, masamizin uzerinden haribo, cikolata, buzdolabindan dondurmamiz, kekimiz  eksik olmuyor. Kafasina esen, is arasi markete gidip kutu kutu dondurmayla geri donuyor. Arada bir "Siz ne bicim Almansiniz bu kadar bonkor Alman mi olur?" diye kafalarini birbirine tokusturasim geliyor. Birde durum o kadar komik bir hal aldi ki, "Dondurmayi dun sen aldin, bugun sira bende" filan gibi yazisiz kurallar olusmaya basladi. Bu is nasil oldu da rutine bindi anlam veremiyorum. Hayir, kimse birbirinin ikraminin altinda kalmasin diye kasarken, en sonunda tum departman obez filan olucaz diye korkuyorum. 

Cok mutsuzum evet...Seker cikolata olayina son vermem lazim. Ama bu insanlarin arasinda nasil?





No comments: