Friday, March 22, 2013

Yapmayin Etmeyin...

Sanal ortamda cocuk fotograflarinin altina, veya sanal olmayan bir ortamda mesela arkadas toplantisinda, el kadar bebeklerinizi/cocuklarinizi birbirinize gosterip 'Senin oglani bizim kiza yapalim, besik kertmesi olur...Hihahooo' veya 'Teyzesi, kizin olsa ogluma verir miydin?' tarzi gerzek yorumlar yapmayin. O sakalari okudukca/duydukca sizin yerinize ben utaniyorum.

Mantikli davranan, en cool arkadaslarim bile anne olunca, bu sacma sakayi yapiyorlar. Anlam veremiyorum. Cocuklardan soguyup sevimsiz bir insan oluyorum.

(Ohhh..Bu gece deli gibi cemkirme modundayim sinir oldugum seyler hakkinda arka arkaya 45 tane post yazabilirim.)

4 comments:

New York Turca said...

Kesinlikle ya bakiyorum hic oyle bi saka yapacak insan degil gel gor ki dunur munur laflari dolaniyo surekli ortada el kadar bebe icin, sasiriyorum bende. Bi akil kaybimi oluyor acaba annelikte nedir belki herkese oluyor kacis yoktur :D

Kız kıza toplandık said...

Haha!! NYT, kesinlikle akil kaybi oluyor!Sasirip kaliyorum. Pekcok arkadasimla dostluk ve ahabapligim onlarin dogumlarindan sonra degisti. Kiz arkadaslarimla eski hallerimizi, yaptigimiz eglenceli muhabbetleri cok ozluyorum.

Englishhomedacalisankiz said...

Sivri dilliliğinizi çok sevdim :-)

Kız kıza toplandık said...

Englishhomeda calisan kiz,

yorumunuza sevineyim mi uzuleyim mi bilemedim. ne gelse basima dilimden,cenemden geldi.