Friday, July 12, 2013

Canta I

Icine 3 aylik bebek girebilecek cantalar tasiyan biri olarak clutch ve portfoyler benim tarzim degil. ama asagidaki Kayu Clutchlar a bayilmadim, resmen taptim!!! Asagidakilerin hicbirine hayir demem...

Sedefli dokulara hem ev aksesuarlarinda hemde takida bayiliyorum. Bu cantanin dokusuna da bayildim.




Deniz Kabukluyu tiril tiril beyaz keten bir elbise ile hayal ediyorum...Tam yazlik! Elimde bu olsun baska goz alici hicbir aksesuarim olmasin. Havuz basinda bir davette ya da deniz kenarinda bir arkadas toplantisinda, ister gece ister gunduz heryerde kullanirim ben bunu.

Yukaridaki hasir tokali dikdortgen formlu olan parcada favorim. Tam benlik. Omurluk, modasi hic gecmeyecek bir parca. Bunu da bej toprak tonlarda cigarette pantolon, uzerine ipekli acik renkli bol bir bluzla kombinlerdim diye dusunuyorum.





Inanmasi gercekten cok guc. Almanya'da indirimler baslayali tam 3 hafta oldu ve ben indirimden hic alisveris yapmadim. Indirimde ne var ne yokmus diye de hic merak da etmedim. Boyle bir postta soylemesi ne kadar dogru bilmiyorum ama, Gezi olaylari, Turkiye'deki karisikliklar, isyerinde artan is yukum, ozel hayatimdaki bazi problemler son zamanlardaki yasam enerjimi emdi, bitirdi. Iste bu clutchlari gorunce ve hosumada gidince yerine gelen alisveris istegim beni sevindirdi...Evet sanirim yavas yavas normale donuyorum :))





















2 comments:

Anonymous said...

Ben de o ilk mavi hasır çantayı çok beğendim. Accio mavi çanta!

Kız kıza toplandık said...

Muge, onu bende cok begendim ama nedense deri parcasindaki dikis beni irite etti. Belki de fotograftan oyle cikmistir diye dusunuyorum.