Friday, September 13, 2013

Saffiano leather



Bu saffiano deri dedikleri sey yaklasik 2-3 seneden beri moda. Ben  ilk Prada cantalarda gordum, ne yalan soyleyeyim ilk gorusumde cok hosuma gitti. Mat uzeri minik minik cizgili, dokulu bir deri cesidi. Sonra herseyde oldugu gibi onunda suyunu cikarmayi basardik. Sirasiyla tum markalar bu deriyle birseyler kullanmaya basladilar, hizli tuketim markalari bu deriye benzer plastik urunlerle karsimiza ciktilar ve sizi bilmem ama bana artik gina geldi. Ilk gordugumden mi nedir, Saffiano deriyi sadece Pradalarda yakistiriyorum. Kendime aldigim Dkny pudra renkli clutch icin ise cok pismanim, elimde cok ucuz durdugunu dusunuyorum. Yeni moda olmus birseyi ilk cikaranlardan takip etmek gerekiyor bence...Turevleri cogaldigi zaman elde ucuz durma ihtimali artiyor ve bir sekilde  is taklide giriyor. Sahsi fikrim budur.

No comments: