Friday, November 29, 2013

Barbecue Smoking Chips

Farkli alkollu iceceklerin saklandigi variller parcalanip grill yaparken atese atilmasi icin piyasaya posetler icinde sunuluyor ve 'Barbecue Smoking Chips' adini aliyor. Barbeku yaparken bu parcalar grile atildiginda, ickiyle terbiye olmus odun kokusunun yiyeceklere farkli bir tat verdigi soyleniyor. Ben bu yaz bunlari deneyemedim, varliklarindan daha yeni haberdar oldum ya, meraktan ölebilirim.
 
Smoking Chipslerin farkli cesitler hakkinda bilgi sahibi olmak isterseniz surdan inceleyebilirsiniz.
Odun, yanma, duman hakkinda daha fazla kimya bilgisine sahip olmak istersenizde bu linki inceleyin. Cok faydali bilgiler var. 
 
Konu grilden acilmisken, sunuda belirtmeden gecemeyecegim, bir barbeku partisinde cok fazla aroma kullanip herseyi asiri soslamak ve ekstra tatlandirmak bana fazla Amerikan usulu geliyor. Grilde pisirileceklerin uygun dozlarda tatlandirip herkesin damak tadina uygun bir sekilde terbiye edilmesini cok daha uygun buluyorum.
 
 

No comments: