Tuesday, July 28, 2015

Gü London Hazir Tatlilari

Ben Gü London'un yarattigi her tada bayiliyorum. Birkac sene once suflesini alip denemistik, sonra hosuma gitmis olsa bile unutmustum.
 
 
 
 
Suaralar gene taktim. Sadece usendigim icin sufle gibi firinlamak gereken  tatlilarini denemedim. En sevdigim ve favorim ise misket limonlu cheesecake'i. Bir defa diger market tatlilari gibi, plastik kutu icinde degil cam kavanozlarda...Insan eve gelen ani misafire bile gönül rahatligi ile ikram edebilir. Pastane cheesecake'lerini aratmiyor gercekten.  Porsiyonlamasi da cok uygun, bir cam kase insanin icini baymadan, tatli krizini rahatlikla giderebiliyor. Ama keske ikili paketler yerinde daha büyük paketleri de olsaydi.
 
 Severek yiyoruz, Türkiyede varsa kacirmayin, bu iyiligimi unutmayin :)
 
 
 
 

No comments: