Tuesday, February 01, 2011

Birgun celebrity olsam...

Bu isin bir raconu var biliyorsunuz...

Her celebritynin bir modaci dostu var ona ilham verdigi. (Orneklemek gerekirse: SJP& McQueen vb. gibi)

Ben bir celebrity olsam benim modaci dostumun Rick Owens olmasini isterdim. Tabi benden ilham alirmiydi bilinmez ama kesin kiyafetlerimi ona yaptirip kanki olurdum :))))

Bu adamin tasarladigi herseyi cok seviyor, kesinlikle kendisinin yeteri kadar deger gormedigini dusunuyorum. Ricky'im canim benim!

Siz unlu olsaniz kimle kanki olmak veya kimin koleksiyonunu tasimak isterdiniz?











4 comments:

Fashionlicious Girl said...

christian louboutin&fg hayalimdeki kombinasyon:))

Kız kıza toplandık said...

Fashionlicious girl fg nedir?

Unknown said...

This jacket rocks! It's so posh! Great find! Xo :)

Kız kıza toplandık said...

Yeah Macarena!!I am in love with the jacket too...
I♥Rick Owens!!!