Monday, March 21, 2011

Cikolatali peynir


Gonul rahatligi ile iddia edebilirim ki Philadelphia'nin yillardan beri en sadik musterisiyim. Bugune kadar buzdolabindan hic eksik olmamistir...Diyet, duble kaymakli, sade, sarimsakli, yogurtlu, otlu her urununu degistire degistire kucuk paketlerde her hafta aksatmadan alirim.

Iste bugun markette gene peynir rafina elimi uzatmisken, oda neeee????

"Milka'li Philadephia Surme Peyniri"

"Aliyim mi almayayim mi? Dur once bir arkasini okuyayim. Yag orani kacmis bunun? Himmm??" diye icimden gecirdikten sonra merak duyguma hakim olamadan attim sepete :)

Eve gelip karnim kazindiginda, ilk actigim bu peynir paketiydi tabi...Sonucta hem milka cikolata, hem philadelphia peyniri birarada...Beklenti yuksek. Amma ve lakin, tum hayallerim suya dustu. Tespit ettigim noktalar sunlar:

1- Elimdeki paket bir nutella paketi degil. Agzimda ve psikolojimde nutellanin verdigi hazzi, mutlulugu birakmadi.
2- Ekmege surdum, muza surdum, tek basina yedim. Sonucta bu bir peynir...Akiskan cikolata veya fistik ezmesi degil, tam tersi cikolatali surme peyniri.Konsept geregi, ekmek ustune suruleceginden cok degisik hayal ettim ben. Ama cidden bir peynir tadi alabiliyorsunuz, ayni zamanda cikolata tadida var.
3- 30 grami 88 kalori. Diyetteki cikolata krizini engeller gibi geliyor bana...
4-Bir daha alir miyim? Belki...Ama piyasada cok durmaz sanki. Sonucta bunu alacak adam gider ya peynir alir ya nutella alir. Diyette cikolata yemek isteyenlerin bu urune saldiracaklarini hic sanmiyorum. Bu urunu sevse sevse, marmelatla peynir yemeyi seven insanlar gibi, nutella ve peyniride birarada yiyen insanlar sever gibime geliyor. KActir ki dunya uzerinde bu insanlarin orani :)
5- icindekilere bakalim:
"Fresh cheese, sugar, milk protein products, cocoa butter,skimmed milk powder, cocoa mass (???), low fat cocoa powder, whey powder, butterfat, thickeners (locust bean gum, carrageenan, sodium carboxymethylcellulose), salt, emulsifier soy lecithin, vanillin flavor, citric acid, preservative potassium sorbate."
6- Genede diyorum ki ben, Kraft yapmissa vardir bir bildigi...Gozum bu urunun ustunde olacak :)) Cok bilmislik taslamadan, ben bildigim urunlerle devam edeyim...
Cunku ne demisler, "curiosity killed the cat"... Birgun benide o kedi gibi anacaklar bence :D Bol peynirli ve saglikli gunler!


1 comment:

Anonymous said...

nerede buldunuz bunu heryerde arıyorum ama bulamadım acil cevap yazarsanız sevinirim!