Sunday, May 01, 2011

Ansiklopedi cantasi

Eskiden kapi kapi gezen, ansiklopedi saticilari vardi bilmem hatirlar misiniz? Iste o insanlar yanlarinda aynen boyle bir canta ile dolasiyorlardi...


Bu cantayi "travel bag" olarak tasarlamis Victoria Beckham'a su soruyu sormak istiyorum. Sevgili Victoria, acaba seyahate ciktiginda cantalarini gercekten kendin tasiyor olsaydin, o dev "travel bag" icini nasil doldururdun acaba?

Cantanin kendisi rahat bir 10 kilo var gibi gorunuyor. Hele boyutlara bakinca iyice bir afalladim...Yuksekligi 40 cm, derinligi 21 cm...Arada 19 cm fark var. Canta nin yukaridan ve asagidan payi oldugunu dusunursek 19/2= 9,5 cm. Hadi cantanin ayagi filan; 3 cm de oyle gitsin...Yani sonucta derisi ve disi en az 3-4 cm kalinlikta hantal bir cantadan bahsediyoruz.

Neyse, sacmaladigimin, bir cantaya bu kadar kafa yordugumun farkindayim. Uykusuz kaldim ve net-a-porter'da bakiniyordum. Gorunce cok ilgimi cekti. Zenginin mali zugurdun cenesini yorarmis, bu o hesap oldu valla, ne yaparsin :D


2 comments:

NzN said...

daha çok mümessil çantasına benziyor :)
ayrıca normal kol çantasını bile gavur ölüsü kıvamına getirebilen biri olarak ben buna neler neler tıkıştırırım kim bilir :)))

Kız kıza toplandık said...

ahhh!!mumessil cantasi cok super bir yorum. aklima gelmemisti. ama artik onlarin bile tekerleklisi var yahu :D
kesinlikle...benim bir defa cantamdan tarti bile cikmisti hic abartmiyorum, beraber oldugum grup yerlere yatmisti gulmekten :D cok tikistiririm bende.cantada yok yoktur.