Sunday, May 08, 2011

Biri sizi, Ciragan'da dugun konusunda uyarmadi mi?

Sosyetenin hos hatunlarindan Melisa Eliyesil (artik melez oldugundan midir nedir, cok guzel bulurum kendisini, tas gibi kadindir) Alman Charles Von Faber Castell'le Ciragan'da nisanlanmis. Ikisine de mutluluklar, bir yastikta kocasinlar.

Internetten nisan resimlerini gordugumde Almanlarin beni bir kez daha sasirtmadiklarini gordum!

Efendim bu Alman kizlari, kardeslerinin Ciragan'da duzenlenen nisanina mantar topuk ayakkabi, LV clutch ile gelebilecek kadar rahattirlar (Zevksizdirler demiyorum, kibar olmaya calisiyorum!).


Cok rukussunuz kizlar beni hic sasirtmadiniz. Sagdaki gene idare eder de, soldakini nerden tutsan dokuluyor ve payetli elbisesinin 1999'da katildigi "Abi Party" den kalma oldugunu dusunuyorum. (Abi party=bizdeki mezuniyet balosu)

Tek korkum su, dugunu Alman olan erkek tarafi yapacak olursa, o zaman dugun yemeginde, Turk Sosyetemiz tabldot tepsilerle siraya girip, ickilere para vermeye hazir olsun. (Biliyorum ki konusuyorum!)



3 comments:

Unknown said...

mantar topukla çırağan a düğüne gitmek ??!!! aman allahım gerçekten korkunçlar :)))

Kız kıza toplandık said...

yaa iste gordun mu olanlari?

bu kizlar nereye geleceklerini ve neyle karsilasacaklarini pek bilmiyorlardi diycem ama genede o pullu kiyafete gucci clutch alinmaz ki?hadi clutch elbise neyse, dolgu topuk neyin nesi???

melisa gorumcelerinin ne giyeceklerini hic mi sormadi? insan bir uyarir. ben olsam, kizlar siz benim nedimem olun, sizin kiyafetleri ben secicem filan derdim heralde :)))

dugunde melisadan cok bu kizlari merak ediyor olucam :D

Kız kıza toplandık said...

tuturella, iste suraya yaziyorum melisanin dugunde duruma el atmasi lazim!!egitim sart!

bence biz oturmasini, kalkmasini, giyinmesini bilen turk sosyetesine kurban olalim! ben birkez daha bunu anladim :)