Tuesday, August 23, 2011

Terapi...

Uzun uzun ve sakince yurumek gerekiyor arada...

13 comments:

Yasemin said...

Cok guzel bir fotograf

Kız kıza toplandık said...

lulucum, gercegi ve hissettirdikleride cok guzeldi bugunku yuruyusun...bir ani olarak bloga not dusmek istedim. sevdigine de cok sevindim...

Barbygirl_here said...

Supermis fotograf...Evet haklisin bazen sakince,dusunerek,havayi icine cekerek yurumek lazim ^^

Bu arada nihayet mim'ini cevapladim canim,operim ^*^

Kız kıza toplandık said...

wuu!!!hemen bloguna isinlaniyorum o zaman ferah fezacim!

NzN said...

bu fotoğrafa bakınca ben bütün gün orada yürümek istedim. şu anda ofiste olduğumu hesaba katarsak günlerce yürümeyi bile kabul ederim :)

Gulcin said...

gerekiyor hele boyle bir manzara varsa. Bayildim fotografa!

Kız kıza toplandık said...

Nzn: kiskandirmak gibi olmasin, ofis manzaramda superdir :)) onunda resmini koyarim birgun :)
ama su siriltisini duyabilir misin bilmem :))

Gulcin: valla bugunde dusundum yurumeyi ama dun gece o resimde gorulen bulutlar bir firtina yapti ki...bugun yurumek imkansizdir diye dusunuyorum!fotografi sevdigine cok sevindim!

themonk said...

Sen nasıl bir yerde yaşıyorsun?

Kız kıza toplandık said...

Onur; meraklı okuyucular blogu biraz karıştırıp birkac posttan nasil biryerde yasadigimi görebilirler :) Hatta daha meraklı okuyucular bir avrupa seyahatinde buraya seyire gelip kendi fotograflarını cekebilirler :)

themonk said...

:))
gercekten, ciddi ciddi soruyorum... Biletimi alıp, ben geliyorum mu diyeyim yoksa ben yürüyüşe gidiyorum, meraklılar toplansınlar gelsinler diye duyuru mu yaparsınız?

Kız kıza toplandık said...

hahah!!!:)))

bayginlik gecirme diye devam etmiyorum :)) ne yazicagimi biliyorsun nasil olsa :))

themonk said...

Ben ciddiyim :))
ama önce atlatmam gereken bir kasırga var!

Kız kıza toplandık said...

yaaa..duydum kasirga olayini.