Wednesday, August 31, 2011

Twike

Gercekten bir sahibi var mi yoksa reklam icin mi oraya konulmus hic bilmiyorum ama bir yol aracindan cok, az once yeryuzune inmis bir uzay kapsulune benziyor:)) Bir keresinde yolda hareket ederken de gormustum ve onumuzden gecip gitmisti. O zaman ne oldugunu anlamamistim zaten. Adini daha yeni ogrendigim, ve yukaridaki resim sayesinde aklimda tutabildigim icin eve gelip hakkinda biraz wiki lemek, ancak bugune kismetmis...

Twike, 1986'da World Expo icin Isvicreli bir grup ogrenci tarafindan tasarlanmis, insan gucu ve elektrikle calisan hibrid bir arac. 2 kisilik ve simdiye kadar dunya uzerinde yaklasik 850 kisi tarafindan satin alinmis. Bataryasina gore 90-200 km yol yapma kapasitesine sahipmis.

Icininde fotograflarini cektim ancak, duzgun cikmadigi icin buraya koymayi anlamsiz buldum.

Ve iste cok guldugum bir nokta...Twike sahipleri kendilerine surucu degil "Twike pilotuyuz" derlermis...Haha sevsinler sizi :))

No comments: