Wednesday, February 29, 2012

Time Flies

Senenin ilk iki ayinin bu kadar cabuk gecip gittigine sahiden inanamiyorum. Daha kis depresyonunu atlatmadan 2 haftaya kalmaz uzerime bahar yorgunlugu gelir. O gider, bu sefer yaz rehaveti coker. Yaz rehaveti burda kisa surer, biraz yagmur yagar, sonrasinda yapraklar sararir, dokulur, yagmurlar biraz daha artar. O 3 ayda da ben zaten melankoliye baglarim, bir sekilde sonbahar da oyle gecer. Sonra kendimi kasim ve aralikta 'Oley 2013 geliyor! Yeni yildan cok umutluyum ama...' diye hayal kurarken bulurum. Iste bu sabah takvimde 29 Subati gorur gormez, gunun bende biraktigi tahribat budur.


4 comments:

New York Turca said...

Yok artik bunlari sanki ben yazmisim buraya! Yani sok oldum aynini aynilarini bugun dun bi kac gundur dusunuyorum. Oysa ki aralikta holey 2012 geliyor hersey bambaska olacak duygusundaydim bende, neden olmadi acaba? :)

Kız kıza toplandık said...

Oturdum, kafami iki elim arasina aldim, ocak subat gectiyse gecti, daha onunde durumlari düzeltebilecegin 10 ay var dedim kendi kendime...

Hicbirsey icin gec degil bence.

Hala ümidim var. Diger turlu battikca baticam cunku, biliyorum kendimi.

Venüsün Dünyası said...

:) Doğru söze ne denir duygulara tercüman olmuşsun:)

http://amareteipsum.blogspot.com/

Kız kıza toplandık said...

VD, boyle dusunen tek kisi olmadigimi bilmek cok guzel :)