Thursday, June 07, 2012

Gommino

Su aralar, biraz moda biraz da rahat olmasi nedeniyle Moccasin tarz ayakkabilara resmen olup bitiyorum. Cevremdeki 5 bayan arasinda yaptigim anket sonucu, bu ayakkabilar ya cok seviliyor (ki  bu kisi ayakkabiyi kullanan ve rahatligindan memnun biri), ya da cok pis nefret ediliyor (nefret edenlerin bahanesi ayakkabilarin maskulen tarza sahip olmasi, onlarda 4 kisi).  Bilmiyorum siz ne dusunuyorsunuz?

 
Alirsam, kirmizisini alirim ve bu sekilde kombinlerim.
Sari canta da Salvatore Ferragamogillerden ve adi da Ceyla...(Valla bak, adi oyle saka filan yapmiyorum. Cantayi almam cunku resimde durdugu kadar guzel durmuyor)


EE madem cok begendin neden almiyorsun, dediginizi duyar gibi oluyorum ancak bu ayakkabilarin icine yun corap giyilmeyeceginden, Avrupa'da da gunese hasret, 15 derece civarinda, ayagimizda botlar, uzerimizde montlar lahana gibi gezdigimizden, internete bakip ic gecirmekle yetiniyorum.

Neyse, bunun daha temmuzu var, agustosu var...Hava tahmini,  7 gun ust uste gunesli, +20-25 derece gosterdigi gun bu ayakkabilari almayi dusunuyorum. Cok sey mi istiyorum?



No comments: