Friday, June 15, 2012

Kitap Kulubesi


Kitap kulubesi fikrine bayiliyorum. Benzer kulubeleri, birkac (ve daha buyuk) sehirde daha gormustum ve o zaman da cok hosuma gitmisti.

Yukaridaki resimde gordugunuzse, toplasak 10-15 hanelik bir köyün kitap kulubesi. Kimseye sormadim ama benim iki tahminim var. Ya bu kulubeler insanlarin okumadigi kitaplar toplansin diye ozel olarak konuluyor, ya da kullanilmayan bir telefon kulubesi alinip kitapliga cevriliyor. Insanin gece evde cani sikilsa, okuyacak kitabi dergisi kalmasa gidip ordan bir kitap ceker, alir, okur. Bilgiye ulasmanin bu kadar kolay olmasi ne guzel degil mi? 

6 comments:

Unknown said...

Bencede çok güzel fikir keşke birçok noktada olsa böyle kitap kulübeleri keşkkeeee.


Bende bloğuma beklerim:)

Kız kıza toplandık said...

Tabi bakarim Derya :-)

Anonymous said...

resim nerden ?

Kız kıza toplandık said...

Almanya'dan :)

Anonymous said...

Parlak bir fikir daha.. Bayılıyorum böyle güzel fikirlere.. İnsana değer veren toplumlardan çıkıyor zaten böyle parlak fikirler! :)

Kız kıza toplandık said...

Erhan,

Evet dedigine %100 katiliyorum.