Friday, July 20, 2012

So true!


Haha!! Sevdim bunu ;)

3 comments:

PAPİŞ STYLE said...

Selaaamm ben geldim:)) Bloguma bıraktığın yorum için teşekkür ederim. Ayakkabıların bir de tatlı sarısı vardı. Ama aynı renkte sarı ayakkabım olduğundan onu düşünmedim. Ancak o da çok hoş.Eğer Almanya'da ki stefanel'de de bulursanız mutlaka deneyin. Çok hoş duruyorlar ve rahatlar da.Sevgiler

PAPİŞ STYLE said...

Canım ve ben bu trikoyu da sezon başında çok beğenmiştim ama indirime girince kalmamış tabii:(( Sizin oralarda bulursan bunu da dene. Hatta benim mavi pabuçlarla bunu kombine edeceksin çok şahane olmaz mı:))

http://ondagordum.com/2012/07/12/hayatimin-rolu-ebru-ozkanin-stefanel-bluzu/

Kız kıza toplandık said...

Cok tatlisiniz. Bende bana geri dondugunuz icin tesekkur ederim :) Yasadigim yere en yakin Stefanel magazasina bakicam :) Ust tavsiyesi icin de tesekkurler ama ciddi bir kilo problemi yasadigim icin (sizin kadar fit degilim maalesef) 1 sene kadar kiyafet alisverisi yapmayi dusunmuyorum. Bakalim bu oruca dayanabilecek miyim:)))Sevgiler!