Tuesday, April 01, 2014

Lemon Tree, Hiam Abbass ve Yildiz Tilbe



Detaylara cok girmeyeyim ki filmin zevki kacmasin. Lemon Tree filmi gercek bir hikayeden alinmis, epey  kasvetli ama bol odullu ortadogu yapimi bir film. 

Ben begendim ve size de izlemenizi tavsiye ederim. 

Ayni basrol oyuncusu Salma gibi, bag ve bahcelerini aile buyuklerinden devralmis bir Ege'li olarak hikaye beni cok etkiledi. Kendimi Salma yerine koyup acaba onun yerinde ben olsam ne yapardim diye dusundum. 

En son sahnede de dayanamayip okkali bir kufrettim. Bu baglamda film duyguyu cok guzel aktarmis, sinirimizi tepemize cikarmayi bilmis. Belki de ben cok etkilendim bilemiyorum. Sizde bir izleyin, bakalim neler dusuneceksiniz? Acaba benim kadar etkilenecek misiniz?

Bu arada, bu film sayesinde tanimis oldugum  Hiam Abbas (Salma),  Yildiz Tilbe'nin Filistinli ablasi olabilir mi?



No comments: