Tuesday, April 01, 2014

Melvita Damask Rose Floral Water



Icinde ne oldugu belirsiz kimyasal iceren tonikleri kullanmak yerine bu gul suyunu yuzumu nemlendirmek icin kullaniyorum. Sivilce yapmadigi, kizarikliklara iyi geldigi ve cildimi yatistirdigi icin gorevini fazlasiyla yerine getiriyor. Daha once kullandigim Turk gul sularina kiyasla kokusu cok keskin, EFT sertifikasi  mevcut ve sisesinin sprayi var. Boylece her defasinda kapagi acmaya ugrasmiyor,  sisenin icine toz, partikul vs. kacirmiyorum. Zaten Melvita'nin simdiye kadar kullandigim hicbir urununde sorun yasamadim. Tum urunlerini cok seviyor, cildime cok iyi geldiklerini dusunuyorum. 

Melvita gul suyunu Araliktan beri hemen hemen her gece su yazimda bahsettigim gullu urunlerle beraber kullaniyorum. Bu yuzden gece belli bir saatten sonra evim, "Icinde 52. Gece Duası Yapilmis Cami" gibi kokuyor.


No comments: