Friday, May 09, 2014

Hasta (hemde kafadan)

2014 benim icin gercekten cok ilginc bir yil...Yapmadigim, erteledigim, yapmaya usendigim veya korktugum herseyi cesaret toplayip bu yilda gerceklestiriyorum.

Gecenlerde bana 8 yildir agri cektiren 20'lik dislerimden kurtuldum. Cok korkuyordum, gittigim disciler her sordugunda veya cekilmesi gerektigini soylediklerinde olmaz diye diretiyor, cekimi erteliyordum. Sonunda o koltuga oturup dort disimden de kurtuldum. Ne disleri cektirirken ne de sonrasinda herhangi bir agri hissetmedim toplamda 4 tane agri kesiciyle, herseyi kazasiz bleasiz atlattim. Korkmaya gerek olmadigini disleri cektirdikten sonra anladim.

Bu dislerden kurtulmak benim icin buyuk bir cesaret gerektiriyordu bu yuzden zaman zaman dusunuyorum. Uzerinden onca zaman gecmesine ragmen disin kemikten cekilirken ki hissedilen veya duyulan "sanki cam kiriklarini eziyormus gibi" cikan "kitir kitir" bir ses yok mu?? Iste o ses benim hala kulaklarimda ve dis cekimi animi dusunurken bile o sesi duyup cenemin sizladigini hissediyor ve urperiyorum...

Pek cok kisinin basina gelen basit bir dis cekiminde bile olayi dramatik hale getirebiliyorum, doktor fobisi yaratabiliyorum. Umarim hayatim boyunca sagligimi kaybedip ameliyatlik bir duruma gelmem...Hasta olarak gayet sikici, histerik, basa bela olacagimdan yakinlarimin bana bakmayi red edip beni en yakin bakim evine birakacagindan eminim.



No comments: