Monday, July 14, 2014

Catrice Ultimate Nail Lacquer

...kesinlikle denedigim en iyi "drug store" ojeleri. Nisan ayinda tren istasyonunda tren beklerken canim sikilip Catrice'in bunyesindeki tum pembe ve nude renkleri toplamistim. Iyiki de yapmisim; viskozitesi, bitisleri ve fircalarina bayiliyorum. Hatta iclerinden usturuplu renkli olan birkac renge annemler el koydular. 




Evde ojeden bol birsey yok ya, bugun yaratici(!) birseyler yapayim dedim. Yuzuk parmaklarima Essie Wicked, diger tum parmaklarima da Catrice 57 Karl Says Trés Chic surdum. Ortaya super varos bir goruntu ortaya cikti. Bu tirnaklarla, plastik fiyonklu kocaman yuzukler takip, ellerimin fotografimi cekip bir yerlerde yayinlarsam aileme bi' zahmet haber verin. Belli ki iki gram kalan aklimi iyice kaybettim.




No comments: