Tuesday, July 01, 2014

Crate and Barrel Ceramic Tuberose Candle


Istanbul'da Crate and Barrel acildigini duyunca, kacirmadik ve Akasya Acibadem'dekine gittik.   Ozellikle perdeler, halilar ve mutfak kismina bayildim. Her zaman oldugu gibi yine cok guzel seyler vardi. Ahsap buyuk salata kaselerini cok begendim, bir tanesini satin alip Almanya'ya tasimaya karar vermistim ki, eger ararsam Almanya'da da boyle birseyi bulacagimi dusunerek almaktan vazgectim. Gene de elim bos cikamadim. Yukaridaki Ceramic Tuberose Candle'in kokusunu cok begendim ve severek satin aldim. Daha paketini acmadim. Yaktigimda kokusunun nasil olacagini, etkili olup olmayacagini merak ediyorum. 

Mumlarda soft ve cicekli kokulari cok seviyorum. Elmali, sekerli, karamelli mum ve oda kokularindan ise hic haz etmiyorum. Bana evde degilde daha cok pastahanedeymisim  hissini veriyor. En sevdigim mumlar arasinda Ralph Lauren Citrus Lilly ve  Coconut Lemongrass geliyor. Favori Room Diffuserim ise Zara Home Dark Amber. Bir de cok kullanmasamda arada bir Prag'dan aldigim bir Cek Markasi olan Manufaktura'nin Pearl and Honey adli oda spreyini kullaniyorum. Yemek yaptiktan sonra, mutfagi havalandirmama ragmen ortamda hala yemek kokusu varsa bu spreyden biraz mutfaga fis-fis liyorum ve ise yariyor.

No comments: