Friday, August 06, 2010

gene mi dolgu?

Sakarimdir. Ayni zamanda dikkatsizimdir de...Yolda nerde cukur, nerde pislik varsa ustune hep ben basarim. Dumduz yolda dusup dizime dikis atilmisligi filan vardir...

En son ki vukuatimda ayagimda dolgu topuklar, elimde iki koca valizle yuruyen merdivene dogru tam bir adim atacakken ayagim yamulmustu. Neyse ki bir sakatlik olmadan ucuz kurtumustum.

Kurtuldum kurtulmasinada, o sirada yuruyen merdivene yukledigim valizlerde, dengesini kaybedip tangir tungur merdivenin en basindan sonuna yuvarlanmisti...Nerden baksan en az 23 kilo iki valiz. Ikiside asagi dogru gidiyor ve kosup yakalayamiyorsun cunku ayaginda dolgu topuklar...Coollugu bozmadan salina salina valizleri toparlamistim ama beni o halde goren insanlarin gercekten ne dusunduklerini cok merak ediyorum. Tek sevindigim merdivende ve merdiven onunde kimsenin olmamasi, yoksa gercekten olume sebebiyet vermekten suan hapiste olabilirdim.

(Neyse...Lafi cok bile uzattim...)

"Kimse olmeden, bacaklarimi kirmadan vucudumun parcasi olmus dolgu topuklu ayakkabimla yazi atlatiyorum, binici cizmesi giyecegim gunlere az kaldi" derken...

Amanin o da ne???Internette Giuseppe Zanotti'nin su uc fistigini goruyorum!!!

Gordugum gibi kalmayip, en bastakini alsam ne dersin diye ofis arkadasima soruyorum...

Tum bu hikayeyi bilen arkadasim bana bakiyor..."Valla alma demem ama giycegin gun haber verde yuruyen merdiven kullanmayalim" diyor.
Arkadasim espri yapsada haklilik payi var...Sanirim yukaridaki ayakkabilarla iyice bir denge sorunu yasayip yazin kirmadigim bacaklarimi bu kis kirabilirim. Bakalim gorucez :D




No comments: