Sunday, March 14, 2010

Navyboot


Navyboot 1991'de Isvicre'de kurulmus bir ayakkabi firmasi. Arkadaslarima bu firmanin stilini anlatmaya calisirken Navyboot'un Avrupa'nin Hotic veya Inci'si oldugunu soyluyorum. Bu uc firmanin stillerinin cok bagdastigini dusunuyorum. Yalniz Navyboot'ta biraz daha az model soz konusu ve birde kendileri Michael Schumacher'in sponsoru. Fiyatlari bir Avrupa markasina gore gayet uygun. Benim bu seneki kolleksiyonlarindan favorilerim hasir babetleri. Siz ne dersiniz?
Sevgiler,
kkt

2 comments:

Müge Hestbaek said...

navyboota ben pek bayılmam ama verdiğin linke baktım da fena görünmüyor bu sezonu.

blogun hayırlı olsun :) keyifle yazmanı dilerim.

Sevgiler...

Kız kıza toplandık said...

Guzel dilegin icin cok tesekkurler Mugemmell :)
Bir blogumun olmasi cok zevkli. Elimde kucuk bir bloknot, her gordugum ilginc seyi o deftere not alip, bloga yazmayi planliyorum. Umarim hep boyle keyifle devam eder.
Sevgi ve saygiyla,
kkt