Friday, March 12, 2010

Thann

Thann, Tayland'dan cikan guzellik ve bakim markasi olup caydan, aromatik yaglara, cilt bakimindan ev aroma terapi urunlerine kadar genis bir urun yelpazesine sahip.

Ben bu markayi bugune kadar hic duymamistim ve ilk kez Frankfurt'ta bir alisveris merkezinde dolanirken dukkanlarini gorup iceri girdim. Hakkinda duymadigim ve review okumadigim icin birsey almaya cesaret edemedim.

Internet sitelerini arastirinca aslinda guzel ve kaliteli seyler urettigini ogrendim. Turkiye'de subeleri olmadigini gorunce hemen size haber vermek istedim ki, olurda karsiniza bir yerlerde cikarsa, kkt biliyormus ama bizden saklamis demeyin :)))
Sevgi ve dostlukla,
kkt

Not: Fotograflar bu siteden alinmistir.
Not 2:Thann kullananlar yorumlar kismina ne kullandiklarini yazip memnun kalip kalmadiklariyla ilgili olarak bizi aydinlatirlarsa cok sevinirim:)

No comments: