Tuesday, April 27, 2010

Sopa...


Hande Yener'in uc sarkisini cok sevdim simdiye kadar...

Bir tanesi Sezen Aksu'ya ait olan Armagan adli sarkiydi, "Bu yalanci bahar bir gun bitecek..." diyordu o sarkisinda. Sarkinin anlami benim icin buyuktur. Detaylara girmiycem. Uzulecegimi bile bile kendimi ateslere attigim bir donemin sarkisidir. Dinlerken hala biraz icim ciz eder.

Sevdigim bir diger Hande Yener parcasi ise "Acele Etme"ydi ki, bu sarkinin klibi o zamanki Turkce pop klipleri icinde gercekten cok degisikti. Bu sarkiyi ne zaman dinlesem aklima 2004 yazinda Alsancak'ta, gecenin bir vakti sirtimdan ter aka aka nasil yaz okulu derslerine calistigim gelir. Apartman bos ben bangir bangir bu sarkiyi dinlerdim.

Birde bir sarkisi daha vardi Hande Yener'in "Yola Devam" diye...Arada hala mirildanirim. Cok severim. Motive edicidir. "Yikilidigin her an kolay olumden vazgec, kalk aynalara bak/Sen zamansiz yurek yakan, hayati yalan dolan olmadin hicbir zaman " der...Yine kendimden birsey bulurum o sarkida.

Sonra kaybettim Hande Yener'in kendisini. Tarzini degistirdikten, ve ozellikle Turkiye'den ayrilip Kral TV'ye zaplamayinca haber alamadim. Elektronik muzigi seven, dunya capindaki elektronik muzik sanatcilarini takip eden bir insan olarak, son 3-4 senede olan degisimini yavan, gecici ve basarisiz bir heves olarak gordum ve sogudum kendisinden.

Tesadufen az once Sopa adli klibini gordum. Klibi gercekten guzel olmus. "Haydi hop eller havaya.." tarzina girmeden, elektronik muzik tabanli bir pop sarkisi olmus "Sopa". Ben sevdim ve izleyip dinlemenizi tavsiye ederim.

Muziksiz kalmayin...





No comments: