Tuesday, April 27, 2010

Yasasin yemek yemek (2)!!!

Bu google fight cok eglenceli yahu...Baktim hangisinden bahsetsem karar veremiyorum, basiyorum "make fight"a google benim icin karar veriyor :))) Bugunku google fight'i New York'un iki meshur kek dukkani olan Crumbs Bake Shop ve Magnolia Bakery arasinda yaptirdim. Ben gayet pis bogaz bir insan olarak ikisine de bayiliyorum. Girdigim zaman arka arkaya uc dort keki goturmekten kendimi alamiyorum. Birde bu iki kek dukkani disinda Au Bon Pain'in adli bufenin bir brownileri var ki...Aman Allahimm!!!Biri beni durdursun.Suan resmen bu postu yazarken bile agzimin sulari akiyor. Calistigim hastanenin alt katinda bu bufenin bir subesi var ve utanmasam tepsiyle goturucem brownileri...Neyse bunuda burda soylemis oldum. Yolunuz duserse kkt soylemisti diye kulaklarimi cinlatirsiniz artik:))) Siz asagida da google fight sonucunu incelerken bende mutfaga kosup tatli krizine giren bunyeme cikolata takviyesi yapicam... Tatli yiyelim tatli konusalim ama degil mi?



No comments: