Wednesday, May 26, 2010

Fairytale fashion

Yaninda hapsirilip, yuksek sesle konusuldugunda uzerinde isiklar yanip sonen, led gostergeli bir tshirt'u 2005 yilinda Istanbul'da gormustum...Sadece gostermelik amacli vitrine konmus o tshirt, olurda satilirsa diye, dukkan sahibine adimi, soyadimi, adresimi ve numarami vermis, satmak isterse mutlaka alacagimi soylemistim. Resmen cocuk akli! Ne yapacaksam oyle bir tshirti??Toplasan 1-2 defa, birkac cilgin partide giyebilirsin ancak. Sonrada at gardrobun bir kosesine...
Ama simdi bakiyorum da aradan 5 sene gecmesine ragmen isikli, yanan sonen giysilere ilgim hic azalmamis. Sadece begendigim seylerin tarzi biraz degismis.

Diana Eng, bilim ve teknolojiyi, moda ile bulusturan ve yukaridaki o muthis led isikli elbiseyi (sagdaki mavi) tasarlayan modaci. Kendisini The Atlantic'te bu hafta cikan bir yazi ile taniyip cok begenince burdada sizinle paylasmak istedim. Yaraticiligina sapka cikarmamak gercekten elde degil. Bloguna ve web sitesine bir goz atmanizi tavsiye eder, Fashion Geek adli kitabini ise Amazon'dan cok ucuz fiyata elde edebilirsiniz.

Kiyafeti alip almama gelince...Yok hayir!!!Isikli kiyafetlere ilgim azalmamis olabilir ama artik gardrobun kosesinde bekletecegim gereksiz ve luks alisverisler yapmiyorum. Hepinize gunesli gunler, isikli geceler diliyorum!

No comments: