Wednesday, June 02, 2010

Arazi kosusu ayakkabisi


Ilk kez google'in sahibinin ayaginda gormustum bunlari. Cok kararliydim! Herseyi yapabilecegim ve beni yalin ayak hissettirecek vibram 5 fingers lar dan bir tane alacaktim. Reviewlari okuyup, New York'lulari bunlari giyip jogging yaparken gorunce, "Evet" dedim...Demekki milletin bir bildigi var...Ama gelin gorun ki insan bunlari ayagina gecirince bir garip oluyor. Kendimi resmen maymun gibi hissettim. Ayagima gecirdikten sonra uzerine gene bir ayakkabi giyme hissi dogdu icimde. "Hadi hadi.." dedim...Trendtir bu, gelir gecer. En iyisi klasikten sasmamak! Ayakkabiyada ihtiyacim yoktu aslinda. Ama degisiklik olsun diye gittim kendime asagidaki 200gr lik tuy gibi hafif New Balance arazi kosusu ayakkabisi aldim. Zira kosarken kullandiginiz ayakkabi cok onemli, pistte, asfaltta, bantta ayaklarimizda kosarken farkli baski olusuyor. Benim ise arazi kosusu yapmisligim yoktu. Bari bu bahanesi olsun dedim.



Almanya'daki erkek arkadasima skype'da durumu haber verip (evet ben aldigim, yaptigim herseyi kendisi ile paylasirim), Almanya'ya dondugumde artik kosuya bantta/asfallta degil arazilerde devam edecegimi soyledim. Bir kahkaha atti bana sanal olarak!!!Almanya'da bugun arazinin birinde 1945'ten kalma bir mayin patlayip iki kisi olmesin mi? Gelde simdi, kosabilirsen bu korku ile arazide kos :)

No comments: