Wednesday, June 02, 2010

Ines Di Santo

Dugunlerine mesafeden dolayi katilamasamda arkadaslarim bir bir evleniyorlar...Hepsini cok seviyorum hepsi benim icin cok ozel. Ama o kadar guzel, bakimli, alimli kizlar nasil oluyor da bu kadar zevksiz gelinlik tercihi yapabiliyorlar gercekten sasiyorum. Normal zamanda dergiden firlamis, o trendi kizlar dantel, tac, duvak, cicek, isleme, dekolte, fiyonk, sapka, tul vs.vs.. herseyin birarada kullanildigi paketin icinde buluveriyorlar kendilerini...Gelinlikleri hakkinda zerre kadar yorum yapmadan ve gereksiz yag cekmeden hepsine sadece mutluluklar diliyorum. Sanirim bu zevksiz gelinlikleri secerken anne, kiz kardes, yakin arkadas ve kayinvalidelerinin etkisinde kaliyorlar. Yoksa bu kadar rukus noktanin birarada olmasina imkan yok. "Annemin gonlu olsun, bir fiyonk suraya...", "Kardesim guzel olur dedi biraz tul buraya...", "Aman surasi bos kalmis burayi tel islemelerle kapatalim..." derken oldu mu sana hediye paketi...Evlenmeyi hic dusunmeyen, sevgilisi ile gayette mutlu olan arastirmaci blogcunuz kkt, usenmedi, zaman kaybetmek pahasina bile olsun "Acaba evlenseydim nasil bir gelinlik isterdim? " sorusunu kendi kendine sorup cevapladi ve Ines Di Santo markasinin asagidaki gelinlik modellerinde karar kildi. Iyi seyirler :)))






No comments: